28.09.13

Pečená hruška s gorgonzolou a medem

Kombinace plísňových sýrů a fíků, hrušek a sladkých marmelád má můj Vojta úplně nejradši. Recept na hrušky s plísňovým sýrem mám z aktuálního čísla časopisu F.O.O.D. Recept jsem pozměnila tím, že jsem hrušky chvilku nechala péct a místo pekanových ořechů jsem použila vlašské. Pokud tento recept vyzkoušíte, přeji hodně štěstí se sestavováním!

Pečená hruška s gorgonzolou a medem
4 hrušky
200 g gorgonzoly
2 lžíce vlašských ořechů

lžíce medu
2 lžíce citronové šťávy
lžíce olivového oleje
sůl a pepř

Nejdříve si připravíme dresing. V misce smícháme med, citronovou šťávu, olivový olej, sůl a pepř. A uložíme do lednice.


Hrušky omyjeme, nakrájíme je na cca 5 silnějších plátků a 5 minut pečeme v rozehřáté troubě.


 Mezitím si nakrájíme gorgonzolu. Hrušky necháme trochu vychladnout. A poté je poskládáme. Nejdříve plátek hrušky, na něj přijde kousek gorgonzoly a poté zase hruška.


Podáváme s vlašskými ořechy a dvěma lžičkami dresingu.


Žádné komentáře:

Okomentovat