16.08.13

Brownies

U moře jsme si chvilky krátili čtením knih a časopisů. Já přečetla Sto roků samoty, Podzim v Pekingu, Červenou trávu, Vejce a já, Co život dal a vzal a srpnový Apetit a FOOD. Vojta přečetl další díl Eragona a Maxim (jak jinak).
Na obálce výše zmíněného Apetitu je brownies s malinami. Do tohohle receptu jsem se ale nepustila, protože jsem si přečetla na internetu pár komentářů a potvrdilo se, co jsem čekala - moc cukru a moc másla. A proto jsem se rozhodla, že se pustím do brownies podle receptu Chez Lucie, která ho převzala z joyofbaking.
A je to naprostá bomba. Křupavá krustička a vláčný, mazlavý střed. Nejlepší je s vyšlehanou smetanou a stačí opravdu malý kousek k tomu, aby vás brownies zasytilo.

Brownies
na pekáček 20x20 cm

250 g kvalitní hořké čokolády
120 g másla
2 lžíce holandského kakaa
200 g cukru krupice
3 velká vejce
100 g hladké mouky
špetka soli
smetana ke šlehání k podávání

Troubu předehřejeme na 175°C a malý pekáček vyložíme pečícím papírem. Ve vodní lázni rozpustíme 150 g čokolády a máslo.

  Odstavíme a přimícháme cukr a kakao. Poté do těsta po jednom zapracujeme všechna vejce. Zbylou čokoládu nasekáme na kostičky. Nakonec je vmícháme do těsta spolu s moukou a špetkou soli. To poté nalijeme do pekáčku a necháme 25-30 minut péct. Podáváme s vyšlehanou smetanou nebo vanilkovou zmrzlinou.


Žádné komentáře:

Okomentovat